Jak zamawiać?

Jak zamawiać?

  1. Rejestracja: Jeśli chcesz dokonać zakupów w naszym sklepie, musisz zarejestrować się przy użyciu swojego maila. Konieczne jest również podanie numeru NIP.
  2. Weryfikacja: By rejestracja przebiegła pomyślnie, nasz pracownik musi zweryfikować, czy profil Twojej działalności jest związany z budownictwem.
  3. Logowanie: Jeśli weryfikacja przebiegła pomyślnie, Twoje konto zostanie aktywowane, o czym poinformujemy Cię w osobnym mailu.
  4. Wybór produktów: Po zalogowaniu się do swojego konta, możesz rozpocząć zakupy. Kliknięcie w zakładkę sklep przekieruje Cię do poszczególnych produktów. Każdy z nich występuje w różnych wariantach – kiedy już zdecydujesz, jaki produkt i w którym wariancie wybierasz – możesz włożyć go do koszyka.
  5. Koszyk: W koszyku znajdziesz przegląd wszystkich dodanych przez Ciebie artykułów. Sprawdź swój wybór: czy wszystkie parametry się zgadzają, a wprowadzone przez Ciebie dane są poprawne (szczególnie te dotyczące rozstawu, strefy śniegowej i typu obciążenia). Pamiętaj, że dopiero po realizacji zamówienia produkty są dla Ciebie zarezerwowane. Jeśli wszystko jest w porządku, kliknij „zamawiam i płacę”.
  6. Realizacja zamówienia: W kolejnym kroku wybierz adres dostawy (lokalizacja budowy) oraz sprawdź poprawność danych swojej firmy. Następnie podaj preferowaną metodę płatności. W tym momencie masz również możliwość dodać kupon rabatowy (jeśli taki posiadasz).
  7. Płatności: Masz do wyboru płatność poprzez Przelewy24 lub przelewem tradycyjnym. Jeśli zdecydujesz się na przelew tradycyjny, realizacja Twojego zamówienia rozpocznie dopiero w momencie zaksięgowania przelewu na naszym koncie bankowym.
  8. Czas realizacji zamówienia: Dokładamy wszelkich starań, by zamówienie trafiło do Ciebie maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych. Zastrzegamy sobie jednak prawo by okres ten wydłużyć (jeśli w tym samym czasie spłynie bardzo dużo zamówień).
  9. Dostawa: Powiadomimy Cię, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do wysłania. Pamiętaj, że transport wiązarów wymaga specjalnego przygotowania miejsca dostawy oraz specjalistycznego sprzętu do rozładunku, który pozostaje po stronie kupującego. Dowiedz się więcej, jak powinno być przygotowane miejsce rozładunku. -> Pobierz plik
  10. Panel klienta: Po zakończeniu procesu składania zamówienia otrzymasz na maila z potwierdzeniem oraz z nadanym numerem zamówienia. Zapoznaj się z nim wnikliwie i sprawdź poprawność danych. Znajdziesz je również w panelu klienta razem z innymi dokumentami przypisanymi do Twojego produktu.
  11. Reklamacje: Jeśli coś poszło nie tak, skontaktuj się z nami poprzez formularz reklamacyjny.
WordPress Lightbox

Enquire now