Regulamin programu partnerskiego
Sklep internetowy działający pod adresem www.wiazary.pl prowadzony jest przez GRUPA BURKIETOWICZ Sp. k. z siedzibą w Odolanowie, przy ul. Kaliskiej 47, 63-430 Odolanów, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000986069, NIP: 6222464097, REGON: 2515440330, zwana dalej „Sprzedawcą”.
Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać:
– korzystając z adresu poczty elektronicznej – kontakt@burkietowicz.pl,
– korzystając z formularza kontaktowego, znajdującego się na stronie.
- 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Ustala się następujące znaczenie dla słów:
- REGULAMIN – niniejszy regulamin.
- KLIENT – osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym, względnie osoba fizyczna posiadająca status przedsiębiorcy, wpisana do rejestru CEIDG, dokonująca Zamówienia w ramach swojej działalności gospodarczej.
- PARTNER – Klient posiadający indywidualne warunki cenowe i uprawnienia przyznane mu na podstawie osobnej umowy zawartej ze Sklepem, partner posiada status przedsiębiorcy, a jego przyjęcie zależy od weryfikacji Sprzedawcy.
- TOWAR, PRODUKT – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży,
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu,
- SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) – serwis internetowy dostępny pod adresem wiązary.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie,
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Każdy Partner dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Sklep jest obowiązany zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
- 2 WARUNKI TECHNICZNE SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
- Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług Sklepu:
- a) podłączenie do Internetu,
- b) poprawnie skonfigurowana przeglądarka,
- c) aktualne, czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej,
- d) włączona obsługa Cookies i Java Script
- e) program do odczytu plików formatu PDF.
- W razie korzystania przez Partnera ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych powyżej, Sklep nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania serwisu i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość i przebieg procedury składania Zamówienia.
- 3 REJESTRACJA KLIENTA B2B
- Aby uzyskać możliwość dokonywania zakupów w Sklepie jako Partner, tj. uzyskać indywidualne warunki zakupowe, należy dokonywać Zamówień w opcji zalogowania do indywidualnego Konta Partnera.
- Klient przez stronę Sklepu w sekcji Strefy Partnera zgłasza chęć zostania Partnerem, uzupełniając formularz. Kolejno Sprzedawca ma 7 dni na weryfikację danych Partnera, może przy tym zażądać dodatkowych dokumentów dot. działalności. Sprzedawca może odmówić rejestracji Konta Partnera z uwagi na rodzaj działalności, brak rękojmi dobrego działania lub z innych uzasadnionych interesem Sklepu powodów.
- Po pozytywnej weryfikacji Partnera, Sklep zakłada mu Konto Partnera.
- Po zalogowaniu się do Konta Partnera, Partner ten będzie widział odzwierciedlone indywidualne warunki sprzedaży ustalone na podstawie umowy ze Sklepem, tj. min. ceny, warunki dostawy i płatności. Warunki te są ustalane odrębnie w drodze negocjacji, w tym korespondencji e-mail.
- W celu usunięcia Konta Partnera ze Sklepu (wypowiedzenie umowy) należy wysłać wiadomość elektroniczną z wnioskiem o usunięcie konta na adres e-mail: kontakt@burkietowicz.pl z podaniem danych identyfikujących Partnera aktualnie zarejestrowanego w Sklepie. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Sklep jest w trakcie realizacji Zamówienia złożonego przez Partnera. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego Zamówienia.
- 4 PRAWA PARTNERA
Każde Konto Partnera, oprócz podstawowych właściwości wynikających z ogólnego regulaminu Sklepu: …………………………… /hiperlink/oraz niezależnie od indywidualnie przyznanych warunków składania Zamówień pozwala dodatkowo na:
- a) otrzymanie dostępu do płatności odroczonych, po przeprowadzeniu dodatkowej weryfikacji przez Sklep oraz w oparciu o dotychczasową historię transakcji,
- b) korzystania przez Partnera z programu lojalnościowego za dokonywane zakupy w opcji Konta Partnera polegającego na naliczaniu w systemie kwot w rozliczeniu rocznym w wysokości 2% lub 4% od wartości sprzedanych Klientowi towarów, materiałów i produktów z asortymentu Sklepu (2% w przypadku dokonania w danym roku transakcji na ponad 50.000,00 zł; 4% w przypadku dokonania w danym roku transakcji na ponad 100.000,00 zł),
- c) otrzymanie przez Partnera dodatkowego rabatu w wysokości 2% na zakup towarów, materiałów i produktów z asortymentu Sklepu, dokonywanych w opcji Konta Partnera, w sytuacji gdy dane jednostkowe Zamówienie przekroczy swoją wartością kwotę 25.000,00 zł.
- 5 ZAMÓWIENIA
- Informacje o dostępnym asortymencie w Sklepie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Partner, składając Zamówienie, składa zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zamawianych Produktów w Sklepie. Partner informowany jest o przewidywanym czasie realizacji Zamówienia, dostępności produktu, cenie i sposobach zapłaty, jak i możliwych wariantach dostawy (w tym o wariantach dedykowanych Partnerom).
- Dalszy proces składania Zamówienia jest identyczny jak w przypadku pozostałych Klientów, o czym mowa w regulaminie Sklepu: ……………. /hiperlink/.
- 6 CENA PRODUKTÓW ORAZ FORMY PŁATNOŚCI
- Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu nie zawierają podatku VAT i nie obejmują kosztów dostawy. Cena może zawierać w sobie indywidualnie naliczoną zniżkę lub rabat, przydzielony Klientowi w sposób zautomatyzowany – informacja o tym zamieszczona jest w podsumowaniu Zamówienia.
- Dostawa towaru odbywa się w następujących wariantach oferowanych w Sklepie (produkt wielogabarytowy):
- odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu ze Sklepem,
- za pośrednictwem transportu własnego Sklepu.
Informacje o kosztach dostawy dostępne są w procesie zamawiania przed złożeniem takiego Zamówienia.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności za Produkty:
- Przelew tradycyjny,
- Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl – obsługę płatności prowadzi PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym, wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
- Płatność odroczona po wcześniejszym uzgodnieniu takiej możliwości ze Sklepem (i po uzyskaniu dostępu do takich płatności w ramach konta Partnera, w sposób opisany powyżej w Regulaminie).
- Dalsza część składania Zamówienia jest identyczna jak w przypadku pozostałych Klientów, o czym mowa w regulaminie Sklepu: ……………. /hiperlink/.
§ 7 REKLAMACJE
- W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego Towaru, Klient może złożyć reklamację i poinformować Sklep o zaobserwowanych nieprawidłowościach, udokumentować nieprawidłowości celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej za pomocą formularza kontaktowego pod adresem: https://burkietowicz.pl/reklamacje/.
- Dalszy proces reklamacji Towaru przez Klienta, jest identyczny jak w przypadku pozostałych Klientów nie będących Partnerami, , o czym mowa w regulaminie Sklepu: ……………. /hiperlink/.
- Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia będące skutkiem niewłaściwego montażu, użytkowania lub konserwacji Produktu,
- uszkodzenia będące skutkiem normalnego zużycia Produktu,
- uszkodzenia będące skutkiem użytkowania Produktu niezgodnie z przeznaczeniem.
- Modyfikuje się uprawnienia z rękojmi w ten sposób, że Sklep nie przyjmuje zwrotów zakupionych Towarów oraz oświadczeń dotyczących obniżenia ceny, a jedynie ogranicza się do naprawy lub wymiany wadliwego Towaru na nowy w części wadliwej.
- 8 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klientów przez Sprzedającego znajdują się w Polityce prywatności i cookies zamieszczonej na stronie Internetowej Sklepu.
- 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Prawem właściwym jest prawo polskie. Spory wynikłe pomiędzy Klientem a Sprzedawcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Niniejszy Regulamin podlega przepisom prawa polskiego i zgodnie z nimi będzie interpretowany.
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, stosuje się przepisy z ogólnego Regulaminu Sklepu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi zarejestrowanych Klientów drogą e-mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po 14 dniach od powiadomienia. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.